Iepakojuma koncepta izstrāde

Iepakojuma koncepta izstrādes mērķis ir apzināt iepakojuma lietderību, līdz minimumam samazināt riskus un iegūt vēlamo rezultātu, efektīvi izmantojot mums pieejamo laiku.

Izstrādājot konceptu, ņemam vērā:

  • produktu un tā mērķauditoriju;
  • uzņēmuma komunikācijas stilu un stratēģiju;
  • iepakojuma transportēšanas attālumu un veidu;
  • sasniedzamos mērķus un citas svarīgas nianses.

 

Iepakojuma koncepta izstrādes izmaksas sākas no 20 EUR atkarībā no produkta tirgus mēroga.

Kādēļ ir nepieciešama koncepta izstrāde

Lai definētu mērķus

Kādam produktam iepakojums domāts, kas ir mērķauditorija un šī projekta mērķis? Atbildes uz šiem jautājumiem palīdzēs radīt labāko risinājumu.

Lai definētu budžetu

Iepakojuma ražošanai atvēlētais budžets ir būtisks faktors koncepta izstrādē. Jūs varat izvēlēties no mūsu piedāvātajiem variantiem – ekonomiskais, nestandarta vai ekskluzīvs iepakojums.

Lai novērstu riskus

Mazināt neskaidrības par ražošanas procesiem un termiņiem, kas ļaus apzināt un novērst iespējamos riskus.

Lai radītu lielisku iepakojumu

Radīsim Jūsu produktam atbilstošu iepakojuma veidu, kas izcels to pārējo produktu klāstā.

Lai vēlmes sakristu ar iespējām

Koncepta izstrāde ir lielisks pārbaudījums tam, vai Jūsu vēlmes sakrīt ar tehnikas, materiālu, dizaina, apjoma un budžeta iespējām.